Propozice výtvarné soutěže

 

 Inspirace (nepovinné):
Kouzla a čáry
Bytosti a rostliny z říše fantazie
Neuvěřitelná příroda, svět pod mikroskopem
Krajina snů
Zahrada jako dějiště příběhů…


Soutěžní kategorie:
1) 1. – 3. třída
2) 4. – 6. třída ( hodnotí komise složená z pedagogů a odborníků
3) 7. – 9. třída
Doporučené výtvarné techniky:
- výtvarný experiment ® vyzkoušej si něco nového, kombinuj techniky!
- rozmývaná barevná tuš, fixy s vodou, akvarelové pastelky, anilinky, …
- koláž (papírová, materiálová, časopisová/novinová, fotografická)
- počítačová grafika
Formát:
- u plošných prací délka jedné ze stran minimálně 29 cm
- práce může být na šířku i na výšku
- můžeš využít i nezvyklý formát (podlouhlý, čtvercový, interaktivní – otevírací, leporelo, …)
Kritéria hodnocení:
- Originalita a nápad, název a zdůvodnění, proč se práce hodí k tématu „Kouzelná zahrada“
- Experiment, netradiční výtvarná technika, kombinace technik
- Míchání barev (vytváření vlastních barevných odstínů) a stínování (světla a stíny, přechody mezi barvami)
- Technické zpracování, práce s kompozicí
Termín odevzdání: 15. 4. 2024


Hotové soutěžní práce se odevzdávají do učebny Výtvarné výchovy (suterén).
Na zadní straně každé práce musí být uvedeno:
- Jméno a příjmení autora
- Třída a věk autora - Název díla + zdůvodnění, proč se práce hodí k tématu „Kouzelná zahrada“
PC grafiky/fotografie je možné odeslat s uvedenými informacemi pouze v elektronické podobě na mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Podmínky k účasti na soutěži:
- Výtvarné práce musí být autorské (práci si tvořil opravdu ty samostatně).
- Účastnit soutěže se mohou pouze žáci ZŠ České mládeže.
- Každý žák smí odevzdat max. 2 soutěžní práce.
- Výtvarné práce, které nesplní výše uvedené podmínky, nebudou v soutěži hodnoceny.
Oceněné a další vybrané práce budou prezentovány na výstavě spojené s vernisáží v ústecké knihovně!

 

Fakultní základní škola Ústí nad Labem, České mládeže 230/2, příspěvková organizace

Motto: Škola by měla být místem radostné tvůrčí práce, kterou se od sebe děti a dospělí učí, a tak se vzájemně obohacují